Online meditatieavonden

In ons centrum wordt elke werkdag een online meditatieavond gegeven.

Op alle werkdagen behalve woensdag is de meditatie van 19.30 tot 20.45 u., via de Zoom software. Je moet je wel eerst bij ons aanmelden via email, om automatisch een link te ontvangen. Deze link blijft bruikbaar voor volgende sessies.

Op woensdagochtend van 10.00 tot 10.30 uur is er begeleide meditatie via het online platform 30now.nl. Op die website kun je meer informatie vinden voor aanmelding en meedoen.

De lessen bestaan uit :
• Begeleide meditatie
• Een inspirerende overweging of een lezing over meditatietechniek (behalve woensdag)

De avonden worden momenteel verzorgd door leraar luang phi Sander en Andy Merckaert. Soms zijn er ook gastdocenten uit Thailand.

Enkele praktische tips :

• Gebruik losse kledij, zodat je gemakkelijk kunt zitten.
  • Je kan zowel mediteren op de grond als zittend op een stoel.
  • Mobiele telefoons worden tijdens de les uitgezet.
  • Als je mee wilt doen, mail ons dan eerst om je aan te melden, zodat we je een uitnodiging opsturen.
  • Wat betreft het gebruik van Zoom, kun je eventueel eerst de software installeren, maar dat hoeft niet. Je kunt ook telefonisch meeluisteren via 02-5884188 in België, of 020-7947345 in Nederland. Dan moet je wel de vergaderingcode 499381490 invoeren, en het wachtwoord dat we je over de email hebben gegeven. Je kunt online of telefonisch ook anoniem meedoen, als je wilt.