Online meditatieavonden

In ons centrum wordt elke werkdag een online meditatieavond gegeven. In verband met de coronacrisis zijn er momenteel geen plaatselijke meditaties in ons centrum of onze tempel.

We begeleiden elke werkdag een meditatie, behalve woensdag, vanaf 19.00 tot 20.15 u. via de Zoom software. Je moet je wel eerst bij ons aanmelden via email, om een uitnodiging te ontvangen. Op vrijdag loopt de meditatie van 20.00 tot 21.15 uur.

Op woensdagavond worden er begeleide meditaties opgenomen op verschillende interessante buitenlocaties, die later kunnen worden beluisterd via Andy’s Facebook pagina.

De lessen bestaan uit :
• Begeleide meditatie
• Een inspirerende overweging

De avonden worden momenteel verzorgd door leraar Luang phi Sander en Andy Merckaert. Soms zijn er ook gastdocenten uit Thailand.

Enkele praktische tips :

• Gebruik losse kledij, zodat je gemakkelijk kunt zitten.
  • Je kan zowel mediteren op de grond als zittend op een stoel.
  • Mobiele telefoons worden tijdens de les uitgezet.
  • Als je mee wilt doen, mail ons dan eerst om je aan te melden, zodat we je een uitnodiging opsturen.
  • Je kunt eventueel eerst de software installeren, maar dat hoeft niet. Je kunt ook telefonisch meeluisteren via 02-5884188 in België, of 020-7947345 in Nederland. Dan moet je wel de vergaderingcode 499381490 invoeren, en het wachtwoord dat we je over de email hebben gegeven. Je kunt online of telefonisch ook anoniem meedoen, als je wilt.